Dzisiaj jest: 22.4.2018, imieniny: Łukasza, Kai, Nastazji
Ogłoszenie:

naprawa pomp wtryskowych bosch vp44 vp30 isuzu

dodano: 2018.02.03 ważne do: 2018.05.04 wyświetleń: 16
300 PLN
Szczegóły ogłoszenia
OFERTA DOTYCZY SPRZEDAŻY I PROFESJONALNEJ NAPRAWY STEROWNIKÓW PSG5 POMP WTRYSKOWYCH BOSCH VP44 i VP30 ORAZ STEROWNIKÓW ISUZU i ABS 

P.U.H OMEGA UL. Brzozowa 57, 27-530 Ożarów tel. 510667029 

PRZED NAPRAWĄ KAŻDY STEROWNIK SPRAWDZANY JEST ZA POMOCĄ PODŁĄCZENIA BEZPOŚREDNIO POD WTYCZKĘ PINOWĄ SPECJALISTYCZNYM SPRZĘTEM DIAGNOSTYCZNYM. PO NAPRAWIE BŁĘDY W PAMIĘCI STEROWNIKA SĄ KASOWANE 

USZKODZENIE ELEKTRONIKI STEROWNIKA TO GŁÓWNA USTERKA W TYCH POMPACH, A DOKŁADNIEJ PSUJE SIĘ STEROWANIE ZAWOREM REGULACJI DAWKI PALIWA ( TYM MIĘDZY PRZEWODAMI WYSOKIEGO CIŚNIENIA W GŁOWICY POMPY ). W WYNIKU TEGO USZKODZENIA PALIWO NA WTRYSKACH NIE MA ODPOWIEDNIEGO CIŚNIENIA, BĄDŹ NIE JEST PODAWANE WCALE 

KOSZT NAPRAWY STEROWNIKA TO 300 ZŁ 

NA WYKONANĄ NAPRAWĘ UDZIELAMY 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI 
WYSTAWIAMY RACHUNEK NA WYKONANĄ USŁUGĘ 
WYSYŁKA W CIĄGU JEDNEGO DNIA 

JEŚLI W AUCIE WYSTĘPUJE KTÓRYŚ Z NIŻEJ OPISANYCH OBJAWÓW LUB BŁĘDÓW ŚWIADCZY TO ŻE W 95 % ULEGŁ USZKODZENIU STEROWNIK POMPY 

OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY TO : 
PO ZGASZENIU AUTO NIE CHCE ODPALIĆ 
SILNIK CIĘŻKO ODPALIŁ I NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU LUB ZNIKOMO 
SILNIK ZGASŁ PODCZAS PRACY I JUŻ NIE ZAPALIŁ 
SILNIK NIERÓWNO PRACUJE 
SILNIK DYMI 
SILNIK GAŚNIE PO ROZGRZANIU LUB PRZERYWA 
SILNIK NIE OSIĄGA PEŁNEJ MOCY 

PO ZDIAGNOZOWANIU AUTA KOMPUTEREM MOGĄ SIĘ POJAWIĆ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY : 

OPEL, SAAB 
P1630 ZAWÓR DAWKI 
P1631 STEROWNIK POMPY 
P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO 
P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO 
P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY 
P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA 
P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA 
P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA 
P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE 
P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU 
P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA 
P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA 
P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA 
AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA 
01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ 
J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ 
0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY 
01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER 
0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA 
00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH 
01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ 
N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE 
FORD 
P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE 
P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA 
P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU 
P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA 
P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA 
P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA 
P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA 
0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO 
NISSAN 
P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY 
P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY 
P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY 
P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU 
BMW 
73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY 
72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU 

POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH : 
AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH ) 
BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39) 
DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002) 
FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI 
FORD MONDEO 2.0 TDDI 
FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE 
HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi 
ISUZU KB 3.0 TDI 
MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6 
MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI 
MITSUBISHI CANTER 3.0 
NISSAN ALMERA 2.2 
NISSAN PATROL GR 3.0 
NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0 
OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO 
OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO 
OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI 
OPEL FRONTERA 2.2 DTI 
OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI 
OPEL SINTRA 2.2 TD 
OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI 
ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT 
SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD 
SKODA SUPERB 2.5 TDI 
VW Passat 2.5 TDI 
VOLVO FL6 5.5 

instrukcja demontazu sterownika 

https://www.youtube.com/watch?v=kVjxnTbGKsU 

strony internetowe 

https://www.puhomega.pl 

https://www.naprawa-pomp.com 


kanał youtube 

https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Ocl5g9z_UdapgWuobg 


Dane kontaktowe: 

P.U.H Omega ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów 

proszę sie powołać na to ogłoszenie
Kontakt
puh omega
Wrocław, woj. dolnośląskie ( Pokaż na mapie)
Kontakt
Telefon: pokaż telefon
Podziel się:
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.